Adventure Life

Abilitati de comunicare

 

icon-communities-save-time - Copy     icon-indoor-outdoor-600 - Copy      download        icon-person-add-512

1-2 zile—Indoor—-Romana/Engleza—Compani, Institutii, Persoane private

 

Abilitati de comunicare


Happy group of finger smileys 2

Descriere

Abilitatea de a comunica clar si de a intelege mesajul transmis este una din trasaturile esentiale ale  personalului care lucreaza in echipa sau cu beneficiari, clienti sau furnizori.

Astfel, in cadrul cursului, sunt prevazute aplicatii practice la situatii reale, cu care se confrunta persoana care participa la curs (neintelegeri cu colegii, clienti nemultumiti, situatii neprevazute, conflicte, sarcini multiple si termene limita). Cursul are un puternic caracter interactiv si se bazeaza pe dezvoltarea abilitatilor de comunicare, evitarea conflictelor, nu doar pe simpla transmitere de informatii.

La sfarsitul cursului participantii:

  • vor constientiza greselile pe care le fac in comunicare;
  • isi vor dezvolta abilitatile de baza, pentru o comunicare eficienta;
  • vor recunoaste erorile de comunicare la ceilalti si vor putea interveni din timp, pentru a ajusta mesajul;
  • isi vor dezvolta abilitatea de a evita conflictele in comunicare, cand exista puncte de vedere diferite;
  • isi vor dezvolta abilitatea de a coopera cu colegii, clientii, subordonatii sau sefii ierarhic superiori;
  • isi vor dezvolta abilitatea de a comunica cu persoane dificile;
  • vor avea capacitatea de a comunica structurat, clar si la obiect, atat in scris, cat si verbal;
  • vor folosi cuvintele magice si vor evita cuvintele care impiedica comunicarea;
  • isi vor dezvolta abilitatea de a nu presupune.

Tematica

Principii de baza in comunicare

  • Cat de bune sunt abilitatile tale de comunicare? – evaluarea abilitatii
  • Planificarea continutului comunicarii (atat verbale cat si scrise)
  • Cei 7C ai comunicarii
  • Ciclul comunicarii
  • 10 greseli frecvente in comunicare

Comunicarea verbala

  • Propozitii de valoare in cumunicare
  • Gruparea informatiilor
  • Tehnici de punere a intrebarilor
  • Evitarea confuziilor si complicatiilor
  • Cultivarea increderii: ce spun eu si ce intelege el
  • Cum sa comunici cu tact

Limbajul non-verbal

  • Prima impresie
  • Ascultarea activa
  • Infatisarea
  • Postura corpului
  • Contactul vizual
  • Expresiile fetei

Comunicarea in scris

  • Abilitati de comunicare in scris
  • Scrierea de mailuri eficiente
  • “Decodarea” corecta a mesajelor scrise

Feed-back

  • Cat de bine stii sa oferi feed-back? – evaluarea abilitatii
  • Cum sa dai feed-back de calitate
  • Cum sa primesti feed-back
  • Matricea feed-backului
  • Feed-back 360 de grade

Comunicarea in situatii dificile

  • Cum sa faci fata presiunii
  • Cum sa comunici o veste proasta
  • Cum sa treci de un nu
  • Cum sa faci fata criticilor
  • Cum sa faci fata criticilor nedrepte
  • Rezolvarea conflictelor
  • Comunicarea intr-o situatie de criza
  • Cum sa comunici o concediere cu respect si tact
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii furiosi
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii anxiosi
  • 8 cauze ale conflictului
  • Cum sa faci fata solicitarilor nerezonabile
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii pe care nu-i placi
  • Cum sa iti ceri scuze la locul de munca
  • In cadrul programului se ofera testare gratuita a abilitatior de comunicare si feedback personalizat pentru punctele vulnerabile identificate de fiecare participant in parte.
  • Noi, la Adventure Life, credem ca o abilitate se invata exersand-o. De aceea, programul este astfel construit incat sa puna participantii in situatia de a exersa aceste abilitati.
  • Deoarece onestitatea si calitatea serviciilor este foarte importanta pentru noi, Adventure Life ofera o garantie de 100% in ce priveste satisfactia clientului. Daca nu sunteti multumiti de serviciile noastre, va returnam banii.

Solicita detalii

    Date de identificare

  • Informatii despre program

 

Verificare