Adventure Life

Comunicarea in situatii dificile

 

icon-communities-save-time - Copy     icon-indoor-outdoor-600 - Copy      download        icon-person-add-512

1-2 zile—Indoor—-Romana/Engleza—Compani, Institutii, Persoane private

 

Comunicarea in situatii dificile


Businessman and woman arguing in conference room, colleagues watching

Descriere

Situatiile dificile sunt prezente la fiecare loc de munca, la care oamenii interactioneaza, presteaza servicii, respecta deadline-uri sau raspund la reclamatii si nemultumiri.

Comunicarea  trebuie facuta cu multa diplomatie. Si un telefon dat mai tarziu, poate duce la pierderea unor proiecte sau contracte; si cearta cu un subaltern, care crede ca modul lui de lucru este infailibil, poate face ca productia sa fie indoielnica, cu un randament scazut; iar indepartarea unui client, nu este un gest tocmai recomandat, in economia de piata, si poate avea repercursiuni , pe termen lung. Un clientl nemultumit  va vorbi cu cel putin alte 10 persoane despre motivul nemultumirii sale.

Daca stim sa manageriem bine aceste situatii, intr-un mod creativ, putem evita consecinte grave asupra relatiilor cu clientii, in cadrul echipei si asupra afacerii, in ansamblul ei.

Acest curs va ajuta participantii sa identifice un potential conflict, inainte ca acesta sa izbucneasca si le pune la dispozitie abilitatile si tehnicile necesare de a gestiona situatii conflictuale la locul de munca si in viata personala.

Participantii vor putea sa:

  • inteleaga natura conflictului si sa veda imediat care sunt rezolvarile cele mai bune;
  • raspunda cu calm clientilor/colegior/sefilor revoltati, ba chiar sa-i transformi in cumparatori fideli sau amici;
  • dezvolte strategii care sa-i ajute sa gestioneze corect situatiile provocatoare de la locul de munca;
  • transforme situatiile conflictuale intr-o resursa productiva.

Cine ar trebui sa participe:

  • persoanele care interactioneaza cu „oameni dificili”;
  • persoanele care, de obicei, intra in conflicte, in cadrul discutiilor;
  • persoane care au ca sarcina rezolvarea nemultumirile primite de la clienti (sa exerseze, doar, replicile de care au nevoie sa le dea in situatiile respective si comportamentul non-verbal)
  • managerii care au in subordine echipe si mediaza conflictele dintre acestia.

Tematica

Cauzele conflictului la locul de munca

  • Fazele scalarii conflictului
  • Raspunsul tau natural la conflict: intelegerea perceptiilor si asteptarilor celorlalti
  • Identificarea comportamentului pasiv, agresiv si asertiv
  • Stabilirea de obiective clare in situatii de conflict
  • Mentinerea unei atitudini pozitive, a mintii, in situatii conflictuale
  • Structurarea si controlul conversatiei: tehnici de argumentare

Critica si feedbackul pozitiv

  • Cat de bine stii sa oferi feed-back? – evaluarea abilitatii
  • Cum sa dai feed-back de calitate
  • Cum sa primesti feed-back
  • Matricea feed-back-ului
  • Feed-back 360 de grade

Rezolvarea conflictelor

  • Comunicarea intr-o situatie de criza
  • Cum sa comunici o concediere cu respect si tact
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii furiosi
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii anxiosi
  • 8 cauze ale conflictului
  • Cum sa faci fata solicitarilor nerezonabile
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii pe care nu-i placi
  • Cum sa iti ceri scuze la locul de munca
  • Cum spui „nu”

Comunicarea in situatii dificile

  • Cum sa comunici o veste proasta
  • Cum sa treci de un „nu”
  • Cum sa faci fata criticilor
  • Cum sa faci fata criticilor nedrepte
  • Cum sa raspunzi clientilor nemultumiti
  • In cadrul programului se ofera testare gratuita a abilitatior de comunicare si de evitare a confictelor si feedback personalizat pentru punctele vulnerabile identificate de fiecare participant in parte.

  • Noi, la Adventure Life, credem ca o abilitate se invata exersand-o. De aceea, programul este astfel construit incat sa puna participantii in situatia de a exersa aceste abilitati.

  • Deoarece onestitatea si calitatea serviciilor este foarte importanta pentru noi, Adventure Life ofera o garantie de 100% in ce priveste satisfactia clientului. Daca nu sunteti multumiti de serviciile noastre, va returnam banii.

 

Solicita detalii

    Date de identificare

  • Informatii despre program

 

Verificare