how to build a website for free

TEMATIC SI CSR

Acest program este conceput pentru a implica participantii atat fizic, cat si emotional si intelectual. Fiecare echipa trece peste un set de probe prin care sa isi testeze nivelul de incredere si cooperare.
Folosim un concept de „provocare la alegere” in care participantii isi aleg nivelul provocarilor, in functie de zona lor de confort. Scopul este ca la sfarsitul acestei experiente participantii sa paseasca, in afara zonei de confort, si sa dezvolte o incredere mai mare in membrii echipei.

In functie de locul de desfasurare al programului, probele includ tiroliana, tir cu arcul, airsoft si jocuri de echipa adaptate cerintelor.

IMPREUNA SUNTEM MAI PUTERNICI

Cat de bine se inteleg diferite departamente, in organizatia dumneavoastra? Cat de bine comunica serviciul relatii cu clientii?
Se intampla ca anumite idei geniale sa nu ajunga sa fie aplicate?
Aceste intrebari si alte cateva isi gasesc raspunsul si aplicabilitatea la viata reala in cadrul programului „Reteaua de comunicare”.

Provocarea consta in a construi turnuri de comunicare cat mai inalt posibile si de a crea o retea de comunicare solida formata din punti de legatura intre aceste turnuri.

RETEAUA DE COMUNICARE

Spune nu violentei – campanie de constientizare
Citeste-mi o poveste – campanie de incurajare a cititului
Sport in aer liber – reducerea numarului de ore petrecut in fata tabletei si calculatorului
Mananc sanatos – campanie de constientizare a unei alimentatii sanatoase
Desenez impreuna cu tine – campanie pentru copiii bolnavi de boli grave si spitalizati
Amenajarea unui parc

EDUCATIE

Toata lumea stie ca voluntariatul este bun pentru comunitate. Insa stii ca voluntariatul e bun si pentru afaceri? Tot mai multe companii descopera puterea voluntariatului, de a face cunoscut profilul si brandul companiei, in cadrul comunitarii, de a-si implica angajatii, in mod creativ, in activitati de voluntariat si de a-si pregatii noii lideri prin proiecte de voluntariat.

In plus, una din necesitatile implinirii este aceea de a te simti folositor. Angajatii vor avea satisfactia de a fi fost de ajutor, de a fi fost utili, cand au adus zambetul pe buze unor copii, batrani, bolnavi. Aceasta ii vor face mandri ca fac parte dintr-o companie care le pune la dispozitie programe prin care ei sa se simta utili.

Studii recente au aratat ca companiile care au un nivel ridicat de implicare al angajatilor, in diverse programe de voluntariat au raportat o crestere de 20%, in profit, o imbunatatire de 20% a performantei si o reducere a ratei de plecare a angajatilor din companie de 87%.
Adventure Life va pune la dispozitie instrumentele, conexiunile, indrumarea si resursele pentru a dezvolta voluntariatul, drept o strategie pentru afacerea dumneavoastra.

RESPONSABILITATE SOCIALA